Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Δρακάτος, Κωστάκης, Σκλαβενίτης μιλούν στο GFO Blog!

Οι τρεις νικητές των Γκραν Πρι της 3ης εβδομάδας του GFO, Παναγής Δρακάτος, Νίκος Κωστάκης και Γιάννης Σκλαβενίτης, μιλούν στο GFO Βlog, για να τους γνωρίσουμε καλύτερα.

-Καλησπέρα παιδιά και συγχαρητήρια για την κατάκτηση της καρό σημαίας το ΣΚΔ που μας πέρασε. Παναγή, με την νίκη σου στο τελευταίο Γκραν Πρι του Μονακό κατέκτησες τη 2η νίκη σου και προπορεύεσαι στο βαθμολογικό πίνακα της Division 1. Ποιά είναι τα συναισθήματα σου και αν περίμενες τέτοια αρχή;

«Νιώθω πολύ ικανοποιημένος που έχω καταφέρει έως τώρα να προπορεύομαι στη βαθμολογία, αλλά όπως και να χει έχουμε πολύ δρόμο ακόμη μέχρι το τέλος. Υπάρχουν πολύ δυνατοί αντίπαλοι όπως, οι Μαυρούκος, Σπάνιας, Λεζάντ και πολλοί άλλοι».

H καρό σημαία μόλις έχει πέσει στο Μονακό με νικητή τον Παναγή Δρακάτο (Lec16)


-Εσύ Νίκο με τη νίκη σου στο Αζερμπαϊτζάν κατέκτησες την 2η καρό σου σημαία. Περίμενες τέτοια δυναμική αρχή;

«Είμαι ενθουσιασμένος με το ξεκίνημα έχοντας δύο στα δύο στις πιστές που αγωνίστηκα. Είχα μια ατυχία και δεν κατάφερα να συμμετάσχω στην Ολλανδία.. Την περίμενα μια τέτοια αρχή επειδή ήταν πιστές που μου άρεσαν».

-Γιάννη εσύ με την νίκη σου στον Καναδά βρέθηκε για 1η φορά στο υψηλότερο βάθρο, ωστόσο έχεις πάρει βαθμούς από τα δύο πρώτα και φιγουράρεις στη 2η θέση της βαθμολογίας.

«Προσωπικά δεν περίμενα να τα πηγαίνω τόσο καλά στο πρωτάθλημα, μπήκα ως ρεζέρβα και έμπαινα στους αγώνες εντελώς απροπόνητος. Παρόλα αυτά ήξερα πως έχω την δυναμικότητα να διεκδικήσω κάτι καλό και νιώθω πως έχω την ψυχολογία και την ηρεμία για να οδηγήσω σωστά και να κοντράρω τους δυνατότερους οδηγούς του πρωταθλήματος στα ίσια. Είμαι πολύ χαρούμενος για την παρθενική μου νίκη, και ελπίζω να έρθουν πολλές ακόμα».

-Παναγή, ποιά ήταν πιο δύσκολη πίστα η Αυστραλία ή το Μονακό; Που δυσκολεύτηκες περισσότερο να φτάσεις στην επίτευξη του στόχου σου;

«Η πιο δύσκολη πίστα για μένα έως τώρα νόμιζα ότι ήταν το Μονακό, αλλά έκανα λάθος. Ήταν η Αυστραλία διότι δέχθηκα πίεση κάτι που δεν είχα στη Μονακό».

-Εσύ Νίκο; Μπαχρέιν ή Μπακού;

«Ξεκάθαρα πιο δύσκολα ήρθε η νίκη στο Μπαχρέιν που στάθηκα και τυχερός λόγω SC ώστε να μπορέσω να ανακάμψω. Στο Μπακού αντιθέτως είχα απ' την 1η στροφή την πρωτοπορία κ δεν κινδύνεψα σε κανένα σημείο του αγώνα».

                                            O Νίκος Κωστάκης (Τurambar) πανηγυρίζει τη νίκη στο Μπακού   


-Γιάννη, εσύ που δυσκολεύτηκες περισσότερο;

«Μέχρι στιγμής η δυσκολότερη μου πίστα ήταν η Ισπανία. Γενικά δεν τα πάω πολύ καλά εκεί, έκανα αρκετές λανθασμένες αποφάσεις όμως παρόλα αυτά πάλεψα για την 3η θέση μέχρι που έγιναν τα συμβάντα του τελευταίου γύρου που μου κόστισαν πολύ».

- Παναγή, επόμενος σταθμός η Γαλλία.. Λίγα λόγια γι αυτήν την πίστα και τον στόχο σου.

«Με τη Γαλλία δεν έχω καλές σχέσεις αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ για να φέρω ένα καλό αποτέλεσμα και χάσω την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα».

-Εσύ Νίκο τρέχεις Αυστρία.

«Γενικά η Αυστρία είναι μια πίστα που λατρεύει η πλειοψηφία των οδηγών. Εμένα αντιθέτως δεν μου ταιριάζει καθόλου και δεν την συμπαθώ. Ο στόχος μου είναι ένα πόντιουμ ώστε να παραμείνω ψηλά στην βαθμολογία».

-Γιάννη η Division 3 τρέχει στην θρυλική πίστα της Βρετανίας.

«Η Βρετανία είναι μια υπέροχη πίστα, την λατρεύω παρόλο που δεν είμαι τόσο δυνατός συγκριτικά με άλλους οδηγούς, αλλά ως μόνιμος οδηγός πλέον θα προπονηθώ για να δώσω το 100% στον αγώνα και να πάρω όσους περισσότερους βαθμούς μπορώ για το κυνήγι του πρωταθλήματος».

                                O Γιάννης Σκλαβενίτης (Sklav) στο υψηλότερο βάθρο του Podium στον Καναδά


- Παναγή, τρέχεις με το ψευδώνυμο “Leclerc”. Αυτό το επέλεξες λόγω του θαυμασμού σου στον Τσαρλς Λεκλέρ;

«Ναι. Το Leclerc το επέλεξα διότι ο Τσαρλς Λεκλέρ είναι ο αγαπημένος μου οδηγός στην F1. Έτσι βγήκε το ψευδώνυμο «Λεκλεράτος»

- Και εσύ Νίκο τρέχεις με το ψευδώνυμο “Τurambar”. Tι σημαίνει;

«Το Turambar το χρησιμοποιώ απ' την αρχή του PSN. Eίναι ο αγαπημένος μου ήρωας απ' το Silmarillion του JRR Tolkien συγγραφέα του Lord of the Rings».

-Παιδιά σας ευχαριστώ και τους τρεις και σας εύχομαι καλούς αγώνες και νίκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου