Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

Δημήτρης Καραφουλίδης: «Τα παιδιά μου θα γίνουν καλύτεροι από μένα».

 

Συνέντευξη στο Blog του GFO παραχώρησε ο Δημήτρης Καραφουλίδης, ο οποίος έκανε.. σεφτέ στη Μόντσα για τη Division 3, και μιλάει για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος, αλλά και για τα παιδιά του που τρέχουν στις μεγαλύτερες κατηγορίες. 

Η συνέντευξη:

-Δημήτρη καλησπέρα, πέτυχες Grand Slam στη Μόντσα. Το περίμενες να εξελιχθεί έτσι; Ότι η 1η σου νίκη θα συνδυαστεί με αυτό το επίτευγμα;

«Καλησπέρα. Να πω την αλήθεια δεν το περίμενα. Βοήθησε βέβαια που τα άλλα τα παιδιά είχαν ένα ατύχημα και δεν ένιωσα ιδιαίτερη πίεση. Έτσι έκανα συντήρηση, μάζευα το Ers και προσπαθούσα να κάνω ένα γρήγορο γύρο. Δεν ξέρω σε μονομαχία αν θα μπορούσα να τους κρατήσω γιατί είναι όλοι γρήγοροι. Και γι αυτό θα είναι ήθελα να πω ένα μπράβο σε όλα τα παιδιά».

-Μετά από ένα κακό ξεκίνημα, στο Σίλβερστοουν και στη Μόντσα ξεκίνησες τη συγκομιδή βαθμών. Που οφείλεται;

«Το Σίλβερστοουν είναι μια πίστα που μου αρέσει. Δεν είχα καλές κατατακτήριες, αλλά μετά βρήκα ρυθμό και ανέβηκα στο Podium. Πιστεύω οφείλεται κυρίως στο να βρεις να χρόνο να κάνεις προπόνηση. Όσο κάνεις προπόνηση βελτιώνεσαι και τελευταία πιστεύω παίζω αρκετά. Έχω και τα παιδιά που βοηθάμε ο ένας τον άλλο και βγαίνει ένα καλό αποτέλεσμα. Δεν βλέπω όμως να τους φτάνω λόγω ηλικίας (γέλια)!».

-Με αφορμή τα παιδιά που ανέφερες, πως νιώθεις που και τα δύο τρέχουν στις μεγαλύτερες κατηγόριες του GFO και είναι ανταγωνιστικά; Έχουν πάρει το ερέθισμα του πατέρα ή πιστεύεις ότι θα σε ξεπεράσουν;

«Είμαι υπερήφανος και για τους δύο. Χαίρομαι για αυτούς και προσπαθώ όσο γίνετε να τους βοηθώ. Σίγουρα πιστεύω έχουν πάρει τα γονίδια μου (γέλια), τόσα χρόνια στους αγώνες. Το έχουν στο αίμα τους πλέον. Ότι θα γίνουν καλύτεροι από μένα είναι σίγουρο και μακάρι να συνεχίσουν και σε πραγματικούς αγώνες που σιγά-σιγά θα τους βάζω».

-Επόμενο Γκραν Πρι της Ιαπωνίας. Πες μου τις προβλέψεις σου.

«Η Ιαπωνία είναι μια πίστα που μου αρέσει πολύ. Πιστεύω ότι θα βγει ένα καλό αποτέλεσμα».

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου